Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-11, 15:01   #90
Rianna
Medlem

Rianna sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 44
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Easy Life start 25. januar

Jeg gikk på EasyLife i 9 uker ifjor (tapte masse penger på det ja...). Gikk ned, men ikke så mye som jeg forventet...og tydeligvis ikke som instruktør forventet heller...negativ så det holdt! MEN, jeg krympet 25cm rundt livet! Og de har ikke kommet på igjen Har gått opp ett par kilo, men det var forventet. Likte treningsdelen, og gruppa. Kom fort i ketose, men fikk ikke noe ekstra energi, heller stikk motsatt. Hadde mensen i 8 av de 9 ukene...spurte om det kunne hindre vektnedgangen, men fikk ikke noe ordentlig svar...en bivirkning han ikke hadde hørt om. Ble tilslutt så nedkjørt at jeg ikke orket tanken på å se han instruktøren en gang...ikke bare jeg som var misfornøyd...

Likte jordbærshaken veldig godt, men 600kcal om dagen er ikke mye å gå på...spesielt ikke med 2 små å løpe etter hjemme. Og jeg ble anbefalt KUN shakes i 4-5mnd!!! (Selv om EasyLife sier de anbefaler å PRØVE 2 uker, og max 12 totalt på KUN shake).

Jeg syns egentlig opplegget er helt ok, men en må være heldig med instruktøren sin Og ha GOD råd. Jeg betalte 1750 i mnd, så kom shake i tillegg på 750kr i uka. Syns de skulle hatt 1 mnd prøvetid jeg da...for det er ikke for alle, og skriver en først under på kontrakten, så er en bundet...

~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat