|
Sv: Er inne i en litt matlei periode kjenner jeg- blir dette negativt for vekttapet?
Jeg er ikke matlei, men jeg har ikke lyst på mat siden kroppen rett å slett ikke sier fra, så jeg falt også langt ned på kcal, rundt 1000 har jeg vært, å jeg gikk opp eller stagnerte, men da jeg kastet innpå med fløte igår for å få meg opp i kcal datt jeg plutselig ned 0,5 kg til idag, vet ikke om det er derfor eller tilfeldig da,men jeg har lest at er man nær 1000 kcal bør man komme seg opp, er man nær 300 kcal bør man gå ned,men jeg aner ikke om det er riktig..
Alle er sikkert ulike, så det som funker for den ene dunker kanskje ikke for den andre osv.
Men jeg har ikke erstatningsprodukter for mel osv, så jeg spiser ikke brød, vaffler osv, å jeg har aldri hatt egg og bacon til noen måltider, da jeg ikke liker bacon...
Vi er også 6 stk i familien, så er ikke alltid det er så mye rester,men jeg har begynt å lage enda mer, så det alltid blir rester, så har vi det til frokost,s amt i lunsjboksene Ikke nødvendigvis sånn som vi hadde til middag, gjerne blandet sammen som en salat, eller med rømmedip, CF dip osv, ungene elsker det 

|