Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 23:30   #9
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Forvirret av prøveresultater

Klemmm på deg og lykke til.
Jeg tror drammenslegen har peil og lavt pth kan være helt atskilt fra lavt stoffskifte. Med trykk på kan, seff.

Jeg kjenner hodetåke-følelsen fra utsiden, når jeg skjønner jeg like gjerne kunne snakket til meg selv, for det har jeg i praksis gjort det siste kvarteret, lissom. Mye få-samboer-frisk-strategi har ligget i å presentere bare akkurat så mye info som han kan ta inn av gangen.

Du blir ikke bekymret om d-vitamin før du leser langt bak på matportalen der det står at anbefalt dose i tilskudd i Norge er beregnet for å unngå alvorlig sykdom, ikke sikre optimal funksjon eller helse, bare ikke dø av mangel.
Og så ta en titt på hva som er nivåer i italia og spania og deromkring...

Jeg og sambo tar 5*anbefalt dose i d-vitamin, ungen min får alle tranfiskene han har vett til å spørre om.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat