|
Sv: Flere som skal ned 30 kg?
Hei til dere nye, og velkommen! :-)
Nå er jeg helt og holdent på banene igjen, virkelig god følelse i magen. Ikke oppblåst og kvalm, men passe mett og frisk!
Har ikke turt å gå på vekten enda, er litt redd for å se et høyere tall en jeg noen gang har sett før!! Så jeg tror jeg venter til mandagen, og veier meg ukentlig fra da.
Men en ting som skremmer meg virkelig, er hvor lite oppmerksom jeg er. I påsken i fjor veide jeg 10 kg mindre enn i dag, og jeg har ikke merket oppgangen i det heletatt før nå de siste ukene. Mine klær har blitt en god del trangere, og ansiktet rundere. Men likevel ser jeg det først 10 kg for sent. Og det er den verste følelsen som finnes omtrent, det å kjenne at klærne krymper rundt deg. Nei, nå er det virkelig min tur til å krympe. Har en del karboabstinenser i dag, slik at jeg har gått å tygget på tyggis. Men det er vel egentlig heller ikke så bra, eller hva? Jeg tenker jeg kan spise tyggis nå i overgangsfasen, men så kan jeg heller prøve å slutte med det også når jeg er litt mer trygg på meg selv og kostholdet.
Ha en god kveld alle sammen!