Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 21:32   #19
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Chronic pelvic pain syndrome

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Legen tror ikke på smertefenomenet fordi det i ICD-10 ikke er fastsatt diagnose for "fenomenet" som begge spesialistene hevder det er. Hverken urologen eller gynekologen ville ta stilling til smertebehandlingen, og da er det vanskelig å få noe konkret behandling når fastlegen stiller seg negativ til å skrive ut Nobligan, så foreløpig får jeg av søsteren min som har en dysfunksjonell skulder og er foreskrevet medikamentet.
Men nå har jeg skiftet fastlege, satser hun nye er litt mer menneskelig enn den forrige!

Det høres veldig lurt ut å få seg ny fastlege ja, gammellegen din farer med tull og vet ikke hva han snakker om.

Som fastlege så skal han forholde seg til spesialistene og når han ser at han ikke vet nok om dette så skal han henvise deg til smertepol, man har faktisk krav på en smertefri hverdag og et verdig liv.

Jeg skal tilbake på smertepol nå etter tre år for å høre hva nytt som finnes, det er en rivende utvikling når det gjelder smertebehandling og det gjelder både medisiner og kirurgi/fysisk behandling. Jeg har selv sittet foran legen og bedt de skjære over ryggmargen min for å slippe smerten og vet hvor stor forskjell det er på å ikke være smertelindret i det hele tatt og det å få noen pauser i løpet av dagen.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat