Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 21:12   #446
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Et sikkert molbo spørsmål, men likevel...

Jeg har fulgt ketolyse-"reglene" til punkt og prikke i 12 dager. Fikk ikke veid meg før etter 9 dager, men merket på klær at jeg gikk ned den første perioden. Har nå gått ned 1kg de to siste dagene. Så det ser ut som det funker som det skal. Bruker stix hver kveld og den har vært rosa/lilla hver dag.

Spørsmålet er om man bør tenke på partystoppere og sånne ting (meieriprod, kunstig søtning osv) nå i starten, selv om det går nedover med vekta? Mitt eneste "sidesprang" denne perioden er Pepsi Max. Skal slutte med den også, men får av erfaring en del plager bla svimmelhet og hodepine) når jeg slutter med den, så jeg kan tenke meg å vente til jeg er ordentlig i gang med kuren. Eller kan jeg gå ut fra at det går greit med Pepsi Max siden jeg er i ketose, spiser rett og vekten går ned likevel...?

Ikke tenk på partystoppere før partyet faktisk stopper opp! Om du står stille i ukesvis, da kan du vurdere det, men ikke nå. Tenk så herlig å kunne spise variert, og fortsatt gå ned i vekt? Fortsett med det.
Pepsi Max-en kunne jeg ikke vært mer enig i at du kan kutte ut, om det så ikke skulle være noen partystopper, så har INGEN godt av å helle i seg helkemiske drikkevarer! Ikke for å dømme noen, eller ta fra noen kosen, men om du alt vurderer det, og merker at du ikke tåler det så godt, så kan du like godt kutte det ut!

Og, jeg skjønner iveren, men så lenge du spiser riktig antall karbohydrater, har det ingen hensikt å teste med sticks hver dag. Bruk de heller som en kontrollindikator dersom du skulle være usikker.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat