|
Sv: Den store felles ED-tråden
hipp hurra. virker som folk er motiverte her!!! og herlig å være igang igjen gro, lykke til!
jeg var hos legen idag, 80,6 kilo, altså 7 kilo ned fra januar!! men det var en del muskler (igjen!) så nå er jeg vel under ti kilo men nå har jeg jo begynt å trene og spise igjen så den skal opp litt igjen.
har knappe 8 kilo igjen til målet. men nå er kunngjøringen her: jeg er ferdig med eurodiett for godt. hetland var helt enig. når det går så langt at jeg ikke klarer å spise, er det riktig å fortsette en annen vei.
jeg fikk et opplegg alla frase 3 uten produkter, men vi snakket også litt om at jeg kanskje prøver lkhf, og og da skipper et "karbo" måltid (havregrøt e.l.) og spiser mer fett. jeg skal ta blodprøver (de forrige viste vakre kolesterolverdier som hun sa) og tilbake om 6 uker, og da om et halvår komme tilbake igjen for å se hvordan kroppen reagerer på hvordan jeg nå velger å leve da. jeg er fortsatt usikker på hvilken retning jeg velger å følge, tenker jeg skal lese litt.
men nå føler jeg at jeg har begynt å finne hvilken kost som passer best for MEG, ikke bare i et vektnedgangsperspektiv, og det er ganske spennende. og det at det ikke skjer på "egenhånd" er ganske betryggende.
årh, sommer og grillmat <3

|