Opprinnelig lagt inn av nisse, her. Hope, husker du at ca en uke siden svarte du meg på en innlegg som gikk på mer eller mindre det samme? jeg var ikke sulten og gadd derfor ikke å lage mat og spiste det samme på grunn av det... nå begynte jeg å spise 3-4 ganger per dag. det er ikke snakk om store mengder da, men begynte å gå ned igjen (en kilo på 4 dager). Nå skal jeg snakke for min egen kropp. hvis jeg går uten mat, selv når jeg ikke er sulten går jeg ikke ned. jeg tror at kroppen tenker at nå er det dårlige tider... jeg begynte å spise kveldsmaten ved 10 tida. litt isbergsalat med trøndefår og litt ost og olje over.små variasjoner fra dag til dag. ikke mere en en håndfull men tror at kroppen min liker det prøv deg litt frem men ikke få panikk. sender deg en stooooor .
Opprinnelig lagt inn av nisse, her.
Hope, husker du at ca en uke siden svarte du meg på en innlegg som gikk på mer eller mindre det samme? jeg var ikke sulten og gadd derfor ikke å lage mat og spiste det samme på grunn av det... nå begynte jeg å spise 3-4 ganger per dag. det er ikke snakk om store mengder da, men begynte å gå ned igjen (en kilo på 4 dager). Nå skal jeg snakke for min egen kropp. hvis jeg går uten mat, selv når jeg ikke er sulten går jeg ikke ned. jeg tror at kroppen tenker at nå er det dårlige tider... jeg begynte å spise kveldsmaten ved 10 tida. litt isbergsalat med trøndefår og litt ost og olje over.små variasjoner fra dag til dag. ikke mere en en håndfull men tror at kroppen min liker det prøv deg litt frem men ikke få panikk. sender deg en stooooor .
Nei det husker jeg ikke nå Kanskje jeg bare MÅ spise selv om den egentlig ikke vil ha?? Må kanskje teste det, syns det er helt merkelig at den ikke vil ha mat, JEG (hode, øynene) kunne gejrne tenkt meg hehehehe...uff...nei er ikke lett dette, men jeg har ikke gått ned nå heller så kan jo være at det er det som må til Tusen takk for svar