Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 18:43   #16
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Chronic pelvic pain syndrome

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Om du hadde hatt smerter av kreft, hadde du droppet å ta smertestillende da? Eller om du hadde fantomsmerter etter en amputasjon?

Jeg kjenner (uavhengig av innlegget ditt) at jeg småkoker når jeg leser om folk med kroniske smerter som ikke vil bruke smertestillende. Jeg har tilhørt smertepol i over 3 år og jeg har brukt Nobligan like lenge med stort hell. Har i tillegg gått på Lyrica for nevropatiske smerter, men det ble for slitsomt for kroppen at jeg sluttet.

Jeg er avhengig av Nobligan på den måten at smertene er grusomme uten, men jeg kan fint droppe å ta den uten å føle abstiens. Når man virkelig har smerter så blir man ikke avhengig av medisinene på samme måte. Jeg har til og med trappet ned til halvparten bare på noen dager for å teste og det er null problem (med unntak av mer smerte).

Du har et valg; et liv i smerte uten smertestillende eller en hverdag til å leve med.

Ditt valg.

(Det er ikke meningen å være så krass og du må lese mellom linjene at jeg mener deg godt og at du bør få time hos de som er spesialister på dette).

Takk for din dedikasjon! Jeg tyr til Nobligan for å "lette på trykket" og foran situasjoner jeg vet smertene blir uutholdelige. Foreløpig så hjelper det akkurat på den måten... Jeg har bare benyttet meg av Nobligan ikke mer enn seks måneder, før det tok jeg ingen medisiner. Paracet, Ibux og Paralgin funker ikke. Jeg blir bare søvnig. Det verste er at legen tror meg ikke...

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat