Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 13:30   #1270
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjempeherlig motivasjon å finne nydelige klær som passer!!! Ada
Se hva jeg skrev til Popp ang. tiden "etterpå".
Tror det viktigste er å være klar over at vi har lagt om kosten - dette er ingen kortvarig endring.
For meg blir det lavkarbo for livet, men jeg har bestemt meg for å vente litt med planleggingen.
Får så lyst til å prøve alle oppskriftene , og det går jo ikke så lenge jeg er på ED (den fella har jeg allerede gått i 2 ganger, så en lærer jo..)
Men i juni derimot, da skal jeg forhåpentligvis være over i fase 3 - og da blir det nok uttesting av oppskrifter ja
For ikke å snakke om grillmat.......

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat