|
Sv: Den store felles ED-tråden
Hei Popp - vurderte å sende ut etterlysning snart, har jo ikke "sett" deg på leeeeenge.
Litt kjipt med oppgang, men det går seg til vet du 
Spennede med siste kontroll da, og kan godt forstå at det er litt skremmende å skal greie seg selv på en måte.
No worries, du har jo et svært forum til å hjelpe deg.
Er jo mange her inne som er normalisert (altså såkalt normalvektig eller ferdig-slanket), så det skulle ikke by på særlig utfordring å få tips til veien videre.
Sjekke ut oppskriftene til Gerd og Nannah f.eks.
Selv digger jeg bloggen til Lena Beatrice, mange herlige oppskrifter der (chicken nuggets .......)
Jeg har forøvrig greid det mesterstykke å komme i ketose på fase 2 
Har vel aldri skjedd meg før..... men nå sitter jeg altså her med ånden fra helvete, og en ikke så rent liten hodepine på gang.
Gjett om jeg har blandet meg masse bringebærsaft da , for det greier jeg å drikke mengder av når jeg har hodepine.
Rent vann er av en eller annen grunn ikke spesielt fristende.....
Så her sitter jeg og har blitt enig med meg selv om at jeg godt kjører fase 1 allerede i dag, har jo allerede oppstartsplagene
Nu skal jeg i mål, trallala trallala, er dere med, trallala trallala (har ikke klikket altså, bare kjempemotivert!!!!!)

|