Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 00:19   #15
langaard
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2010
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har det helt vanvittig jævlig

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det GÅR faktisk an å ta kontroll over angsten uten noen hjelpemidler i det hele tatt.. Det er nok at man er såpass pisst over at angsten styrer at man bare bestemmer seg for at NOK er NOK!!! Slik hadde jeg det.

Jeg ble rett og slett dårlig ved tanken på at angsten skulle styre meg resten av livet. Man dør ikke av angst. Greit, man kan føle at man dør, men man gjør ikke det. STOL PÅ DET!

Jeg ble kvitt min angst da jeg begynte med lavkarbo. Men hvis du kuttet ut alt tvert så er det ikke rart at du føler angst. Det er noe som kalles nedtrapping, skjønner du. Hvis du kutter tvert havner du med abstinenser og fandens oldemor.

Nå er kh kutta drastisk ! Røyken er kutta helt!! Og jeg stortrives!! Tenke de riktige tankene er alfa omega!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat