Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 14:35   #381
hope10
Seniormedlem

hope10 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
hope10 er ny på veien

Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter

Opprinnelig lagt inn av mov, her.

Synes en halv kilo er bra, jeg da! Er jo tross alt det som er gjennomsnittet. Det er jo ikke sikkert du har noen/spiser noen partystoppere engang, siden det går nedover I tillegg har du jo sluttet på pulverkuren, uten å gå opp, slik som veldig mange gjør! Synes rett og slett det er supert jeg All nedgang er bra nedgang

Ja det er jeg overlykkelig for at jeg ikke gjorde, så enig med deg "all nedgang er bra nedgang" Super fornøyd bare det er den veien

Idag har jeg trillet tur med minstejenta og mannen, å nå skal jeg på biblioteket med ungene, etterpå skal jeg på fotokurs, sammen med min mor og min tante, gleder meg til det

Hadde tenkt å gå på svømming idag, onsdag og torsdag, men idag skal jeg på kurs, imorgen skal jeg forsøke å få det med meg, men er avhengig av at min mann er kommet hjem, så han kan passe minstetulla mens jeg er der, så jeg får svømt, på torsdag må jeg nå jobbe overtid, å får derfor ikke svømt...

Skal sjekke om det er andre åpningstider i de andre svømmehallene rundt her...

Hvordan går det med dere andre? Jeg har endret litt taktikk jeg nå, å håper jeg får resultater av det (mer om det i journalen min må bare komme innom å hilse på, er kjempekjekt med hilsener, det gir motivasjon ) Hva gjør dere andre, elle rikke gjør
Kjekt å høre hva som funker og som ikke funker for andre, selv om det ikke nødvendigvis er likt for alle.
Er dere flinke å trene, hva trener dere evt?

hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat