Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 11:33   #495
Jolly
Medlem

Jolly sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Jolly er ny på veien

Kamp og atter kamp....

Ja, er det ikke det dette er kanskje? En kamp? En kamp mot hva, og for hva? tror det helt klart er mest kvinner som kjemper kampen, den evinnelige kampen mot for mange kilo. Noen kan gå gjennom svangerskap på svangerskap, og være like slanke og elegante noen uker etterpå, jeg har dem på vennelista. Noen kan også spise det de vil hele tia, snop i helgene, på kafè midt i uka, opptil flere ganger, hurtigmat til middag eller middag ute, trene?? Joda, dem er kanskje på pilates eller yoga, men noe pes trening for å brenne ekstra karber, nei, blir jo så svett jo...Disse har jeg også på vennelista mi, og de er like slanke i dag som for 15år siden. Hallo??? Hvorfor skal det være så urettferdig, så skjevt fordelt liksom??
Jeg har vært på hyttetur noen dager, det ble spist helt "vanlig" kost, slik kostholdsnorge mener vi skal spise iflg eksperter, og i tillegg ble det selvsagt godis også, og potetgull. Er man på hytta så er man på hytta, har man ferie, så har man ferie. Og greit nok det. Men, 3 dager på slik kost, betydde 2 kg opp I dag, gikk jeg ikke på vekta for å si det slik.
Da er det bare en ting å gjøre da, begynne kampen IGJEN!! Egentlig så er jeg dritt lei hele greia, men vet at jeg ikke kan gi f..., da går det rett til h......,og da blir det fort mer enn 2 kg å ta opp kampen mot. Jeg er igjen oppe på den jævla 70 streken og lurer virkelig på hva jeg skal gjøre for å komme under 65, så var målet her tidligere i år. Hva skjedde???
Kjøpte Allers forrige uke, lavkarbomat. Der var det noen "nye" retter som skal prøves ut til middag fremover, men nå i ferien blir det bare sånn halvhjertet det kjenner jeg. Dager hjemme, betyr dager med unormale måltid, så hovedfokus får bli fra neste uke av. Tenkte jeg skulle greie dette på lavkarbo, men spørs om jeg likevel blir nødt til å tenke ketolyse altså, for å få et spark bak.
Noen som vet om plass hvor jeg kan få kjøpt proteinpulver som er tilpasset ketolyse? Blir mat lei, så jeg må ha noen enkelt å bytte ut noen måltid med i ny og ne.

Jolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat