Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 11:08   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg har det helt vanvittig jævlig

Opprinnelig lagt inn av lykkepillen©, her.

Nå vet jeg ikke hvordan det er å ha narkotikaabstinenser, så jeg vet ikke helt hvordan det er. Men dette fikser jeg ikke i lengden iallefall..
Anyway.. jeg holdt veldig lavkarbo/ ketogent i 4 uker i april-10. Og kan ikke huske at jeg hadde slike reaksjoner som nå. Hadde den vanlige hodepinen i 2 dager, men ikke noe mer.
Magesium spiser jeg på kvelden, sammen med krom og kalium.

Nei, det er klart, men jeg regner med at de fleste har et inntrykk av at narkotikavvenning er hardt!
Som sagt så vet jeg ikke så mye om situasjonen din. Jeg har slitt utrolig mye med angstproblematikk selv, men har kjent på endringer med positivt fortegn på lavkarbo, fordi alt svinger mye mindre.
Man kan nok ikke regne med at man reagerer likt hver gang man endrer kostholdet. Kroppen endrer seg, etc. Men om du fortsatt ønsker å leve lavkarbo høres det ut for meg i alle fall som at det er en god idé å gjøre det langsomt.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat