Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-11, 00:32   #590
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Så flinke dere er til å trene! Det er nesten så jeg føler jeg må hive meg i treningsklærne og klemme på med en gang... men det er nok bare fordi jeg ikke kan trene akkurat nå at jeg føler det slik... Har jo aldri så "lyst" til å trene som når jeg ikke har anledning... Så her sitter jeg, feberheit og snørrete - og trøster meg med et par glass rødvin (på en mandag???) og noen ruter Mørk Cloetta (sukkerfri) . For når man er syk så er sånt litt lov er det ikke? Rødvin gjør susen når en er syk serru..... ikke for at en blir fortere frisk, - men det blir "litt" mer morsomt å være syk... hehe.
Dessuten har gubben reist ut på Nordsjøen i dag, - og skal være borte i 16 dager... snufs.... :P Savner han allerede.... (..synes ikke synd på meg sjøl, gjør jeg vel??)

Jeg har lest gjennom hele maistartertråden i kveld jeg! (lite spennende på Tv?) Og sitter her og lurer veldig på hvor alle ble av... Håper de aller fleste fortsatt henger med, selv om de ikke er aktive her inne! Så moro om noen kunne gitt litt lyd fra seg!

I dag har det blitt litt sånn.... lettvint med mat. Jeg eier ikke matlyst, - og selv om jeg vet at jeg MÅ ha i meg mat så klarer jeg det ikke... Får håpe det er bedre i morgen, - at jeg ihvertfall får i meg litt egg om ikke annet... spark meg bak om det skjærer seg! Jeg har fått i meg endel kaffe da, - med fløte i. Håper det har vært nok til at det ikke stopper helt opp.

Nå skal det være sagt, - at disse VM-tider er ikke de verste tider å være syk i da, - jeg får med meg utrolig mye sport på TV! Og med en slik puls som jeg hadde under innspurten på 10 km i dag, - ja da kan det til nød kalles trening... så det så! Ja, - jeg har trent i dag jeg og!

Ciao!

Sist redigert av Mammamiia : 01-03-11 kl 13:49.
Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat