Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 23:39   #116
avokado
Medlem

avokado sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Århus
Alder: 37
avokado er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

I dag ettermiddag kastet jeg all karbomaten jeg har kastet i meg de siste dagene, men nå er det nok. Så nå er alt vekk og jeg føler det var en liten "closure" på min alt for lange sprekk. Og takk til deg solsikke123 for at du pusher meg i riktig retning!
I dag har jeg også vært på trening. Og der slo det meg - det er SÅ irriterende å veie 30 kg mer enn hva man egentlig behøver! Tenk så mye letter og morsommere det å danse hadde vært uten 30 kg overvekt. Så nå skal jeg dyrke min danseglede, og ta koken på disse kiloene. Motivasjonene er på topp, og jeg er klar for å kjempe hardt mot karbo-syget de første par ukene! :-)
Kisser - har litt problemer selv til å finne gode fettkilder, er ganske kresen av meg på mat, så jeg tror ikke jeg heller greier å spise nok fett. Så desverre ingen gode forslag, men jeg leter stadig her på forumet etter noen skulte tips, så om jeg kommer over det, skal jeg si ifra! :-)
Angående energien din solsikke123, så vet jeg ikke helt om jeg heller har merket den store forskjellen forrige gang jeg spiste aktivt lavkarbo i lengre periode. Kanskje den kom så gradevis at jeg ikke merket det? Vet ikke. Men får håpe det bare er en overgangsfase, som snart blir borte slik at energien og overskuddet kommer tilbake!

Sist redigert av avokado : 28-02-11 kl 23:46.
avokado er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman 50+ Svar med sitat