Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 21:39   #33
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor fort er det mulig å gå ned på ketolyse?

Opprinnelig lagt inn av oliven83, her.

Hei,,
Jeg begynte på ketolysekuren for 9 uker siden. Har ca 20 kilo å ta av.. har fulgt kurenog var i ketose fra dag 2. Har brukt målebånd og tre ganger vekt. Har alt i alt gått ned ca 3 kilo, og noen få cm tilsammen.. ikke særlig oppløftende gitt :/
denne kuren er absolutt ikke noe for meg, så jeg skal hive meg på south beach dietten igjen.. den har jeg hatt fantastiske resultater med! Eneste feilen jeg gjorde, var at jeg ikke fortsatte med livstilsendringen etter oppnådd og ønsket resultat. Jeg er NØDT å trene regelmessig, da kommer alt som har med mat seg helt naturlig..

mao, ketolyse er ikke for alle..

hva tenker dere andre der ute om dette? Gerd, som er ketolyseguruen her inne? andre? synes det er så rart at man kan ha så ufattelig forskjellig resultater med denne vidunderkuren/livstilen som ketolyse liksom skal være..

:/

Jeg tenker at alle er forskjellige, å alle har forskjellige måter som er bedre eller verre for sin egen kropp For min egen del har jeg vært i ketose i 10 dager, å siden jeg veide meg for 8 dager siden har jeg gått ned over 4 kilo, forloveden min har også gått ned 4 kilo

Lykke til med din vei!

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat