Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 20:24   #27
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 41
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvilke eksperter kan du stole på? VG

Opprinnelig lagt inn av Mat er min medisin, her.

Nå kjente jeg faktisk at jeg ble litt provosert.

VOF selger ikke slankekurer.

De driver Davids kamp mot Goliat i det etablerte helseNorge, og å sammenligne dem med VGs slankeklubb, Nutrilett eller Roedekurs er lavmåls og direkte tåpelig.

Jeg er temmelig sikker på at ingen av dem tjener spesielt godt på VOF, og at de gjør veldig mye gratis for en god sak.

Du snakker om dem i panelet. Det er flere av dem i panelet som tjener godt på lavkarbo. Kenn og Hexeberg feks! Kenn reklamerer jo for sin egen side i det bladet også.

Jeg vil da presisere at jeg ikke er mot at dem tjener penger på det. Skal man jobbe med noe, så må man jo tjene penger på det. Jeg blir bare oppgitt når du mener dem gjør det, uten å tjene penger på det... Det meste i denne verden handler jo om penger nå, og ikke kan man leve uten dem.

Kenn tjener masse penger på at jeg er medlem på siden hans, og kostholdskurset hans.. Men jeg ser ikke at det er galt? Jeg hjelper han, han hjelper meg :-)

Sist redigert av senorita : 28-02-11 kl 20:37.
senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat