Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 20:17   #12
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Chronic pelvic pain syndrome

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Skal lese mer om det du nevner.
Det er som sagt det motsatte av bekkenløsningsproblemer, og de fleste leger drar fingrene sakte gjennom håret for å finne løsninger, men det gjør de ikke enda, tydeligvis. Vet at noen får insatt botox vaginalt og rektalt.

Skal forsøke finne en fysio/manuell-terapeut, og ny fastlege skal forsøke smertepol.
Nobligan er sterkt avhengighetsskapende, og siden det er en kronisk smertetilstand, sier det seg selv at det kommer til å bli en vond sirkel. Foreløpig tar jeg et par i uken, akkurat nok for å få tømt tarmer og slikt... Ja, og før sex, naturligvis.

Om du hadde hatt smerter av kreft, hadde du droppet å ta smertestillende da? Eller om du hadde fantomsmerter etter en amputasjon?

Jeg kjenner (uavhengig av innlegget ditt) at jeg småkoker når jeg leser om folk med kroniske smerter som ikke vil bruke smertestillende. Jeg har tilhørt smertepol i over 3 år og jeg har brukt Nobligan like lenge med stort hell. Har i tillegg gått på Lyrica for nevropatiske smerter, men det ble for slitsomt for kroppen at jeg sluttet.

Jeg er avhengig av Nobligan på den måten at smertene er grusomme uten, men jeg kan fint droppe å ta den uten å føle abstiens. Når man virkelig har smerter så blir man ikke avhengig av medisinene på samme måte. Jeg har til og med trappet ned til halvparten bare på noen dager for å teste og det er null problem (med unntak av mer smerte).

Du har et valg; et liv i smerte uten smertestillende eller en hverdag til å leve med.

Ditt valg.

(Det er ikke meningen å være så krass og du må lese mellom linjene at jeg mener deg godt og at du bør få time hos de som er spesialister på dette).

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat