Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 19:17   #6
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Aldri sulten lengre!

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Jeg føler meg tom i magen når det er lenge siden siste måltid, men aldri det altoppslukende suget som kunne grense til desperasjon. En helt ny fysisk følelse å kjenne på altså. Prøv å kjenn etter du óg !

Ja, sånn har det blitt for meg også - jeg kan bli sulten, men uten blodsukkersving og sug/behov og sånn som liksom er en del av "normal" sultfølelse. Det er aldri krise når jeg merker at jeg er sulten, og det er herlig.

Ellers, i forhold til trådstarter - det med å miste sultfølelsen fullstendig er det aller sikreste tegnet jeg har på at kroppen har satt i gang ketosen. Pluss fryktelig tørr munn en stund. Det blir bedre etterhvert, men den første uka eier i alle fall ikke jeg matlyst. Stapper i meg noen ostebiter og kaffe med fløte eller kokosmelk og står det ut, til en litt mer normal sultfølelse vender tilbake senere.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat