Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 19:04   #589
Tasja
Medlem

Tasja sin avatar

Medlem siden: May 2010
Tasja er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Huff, ja, tenk om det var like lett som i begynnelsen når de forsvant i høy hastighet. Jeg begynte hos fysio i dag, så jeg håper at de to øktene jeg skal ha der i uken vil hjelpe på også. Så kan jeg sykle hjemme i tillegg. Nå er nok fettcellene redde tenker jeg
Det positive var at når jeg sa til fysioen at jeg ville gå ned litt mer i vekt, så sa han at det ikke var noe han tenkte at var en prioritet nå. Er alltid så stresset ift hva andre tenker om hva jeg veier.. Uvane, men svært vond å vende.

Wow, 4 dager i uken med slik trening er kjempebra! Jeg har tidligere trent svært mye (håndball), da ble det hver dag, gjerne løping før skolen også.. (Blir sliten bare av å tenke på det nå ) Stå på, slik innsats vil alltid gi resultater!

Mammamiia: Da har du jo fått en kjempefin effekt av lavkarbokostholdet, også på vekten. Du veier noen kilo mindre enn meg nå, satser på at jeg kan komme meg ned dit i løpet av våren. Det hadde vært fantastisk.

Her er det bursdagsfeiring for alle pengene. Han har fått tur til Roma eller Paris av meg til bursdagen (han får velge) Pluss en "fun bag" med øl og godter og blomster og diverese. Nå skal vi kose oss med helstekt indrefilet, og så blir det ostekake etter det. Gleder meg

Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat