Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 16:03   #10
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke eksperter kan du stole på? VG

Opprinnelig lagt inn av Mat er min medisin, her.

Fedon Lindberg er nå litt bob-bob da...Meningen hans om kosthold har hatt en tendens til å snu seg etter folkemeninga gjennom åra, spesilet hans syn på fett. Mye bra for all del, men det skinner litt igjennom at det også er butikk for han.

Jeg ser ikke akkurat på evnen til å tilegne seg ny kunnskap som noe negativt Er det ikke fornuftig at han har lært mer om fett og blitt mer åpen for det da? Stoler mindre på noen som ikke rikker seg en cm uansett hva slags ny info som kommer ut.

Jeg er enig i at det nok er mye butikk for han, men det påvirker ikke mitt forhold til rådene hans, så da er det greit for meg. Har ikke kjøpt en eneste bok (heia bibliotek) et eneste produkt eller noe som helst fra han. Setter ikke butikken i sammenheng med kunnskapen.