|
Sv: Hvilke eksperter kan du stole på? VG
Opprinnelig lagt inn av nellie, her.
Hvem er ketoselegen? Og er det bare de som tjener penger på tilleggsprodukter man ikke kan stole på, mens de som "bare" håver inn på bøker, de er en annen sak?
Og ang de som driver klinikk.. Det regnes ikke som tilleggsprodukt? Hva med de som driver klinikk og ikke selger noen andre tilleggsprodukter, er de mer pålitelige enn de som selger tilleggsproukter på klinikken sin? Tells hvor mange bøker man føler for å gi ut om samma emnet med i pålitelighetesskalaen, eller er det helt urelevant?
Ketoselegen er http://www.ketolyse.no/ Han anbefaler ukritisk bruk av soya og kunstig søtning.
Jeg burde kanskje presisert litt bedre dette med de som tjener penger på din fedme, og jeg er kritisk til at det kommer så mye like bøker om lavkarbo og slanking. Har du lest en har du lest alle. Det er viktig å lese teorien andre (nøytrale) steder og slik at man gjenkjenner humbug og tøys. (Begynte her om dagen på en (lavkarbo) kokebok fra en fransk forfatter, de første 20 sidene var overraskende bra men så endret hele boka seg med bakgrunn i de feilaktige teoriene om mettet fett og hjertekarsykdommer. Bort med den).
Sist redigert av Mat er min medisin : 28-02-11 kl 18:05.
|