Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-11, 10:32   #588
Frøkengiraldriopp
Medlem

Medlem siden: May 2010
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Takk for skryt Det er nok sant det altså, at det forsvinner cm selvom det ikke forsvinner kg - nå er jeg for første gang på gud veit hvor mange år 99 cm rundt livet under en meter - HURRA!!! og vekta har stabilisert seg på ca. 74. Har jo fortsatt som mål å komme under 70 før påske

Tasja; syns det ser ut som du gjør det meste riktig - men de siste kg sitter nok litt hardere. Fortsett som du gjør, lurt å holde seg unna meieriproduktene for å se om det kan være partystoppere .. men bortsett fra det, hold ut.

jeg har nå gått tre uker uten en eneste høykarbo-utskeielse - men jeg har eksperimentert med litt lavkarbogodis - og på fredag lagde jeg sjokoladegodt, med sukkerfri sjokolad og cocosa og valnøtter - jeeez, så godt. så i helga har jeg spist sjokolade, men sukkerfritt og med masse godt fett - og veide 800 gram mindre i dag enn på fredag ER kanskje ikke det sunneste, men var godt å kose seg sammen med 6-åringen, uten å bli fristet av hennes lørdagsgodt.

Ellers pakker jeg hver dag treningsbagen min, med det for øyet at jeg skal trene litt ihvertfall - noen dager blir det bare en halvtime på tredemølla, andre dager får jeg til en langøkt med styrke. Nå er jeg kommet til 4 dager med trening i uka - og jeg syns det er gøy utrolig!!!!
Keep up the good work, ladies Vi er dødsflinke, vi har holdt på et svangerskap nå - nesten

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat