Heia, heia, heia sier jeg bare. Ikke tenk på det de sier. de er bare sultne og vil ha maten med en gang. La de bestille og ta deg en stund til å finne ut hva du kan spise. Det er ikke lett å spise ute, men det går. Og når du går på besøk, ta med deg kavli skivet ost, sett det på bakepapir og inn i micro i 1,5 min for 3 stykker. da kan du ha alt mulig påleg på disse og du bli god og mett. Men kjenner at det ikke er altid lett med svigers. Kanskje de er en av de som trenger å føle seg viktige. la de få den følelsen da (hvis det er bare de som er problemet). si til de at du trenger hjelp med å gå ned fordi du har vondt i knærne av å bære på alt den vekta (nå vet jeg ikke om du har så mye å gå på da). Jeg vet at man burde få lov å stå imot men hvis det er det som trenges da må det være greit. Ikke gi opp. og hvis noen sier at det er greit den ene gangen, ikke hør på de. jeg har vært på ketolyse i fjor. nesten i 2 måneder. og tenkte at det er greit den en gangen. da var det en gang til og .... . ja nå er jeg på ketolyse igjen. jeg gikk opp alle de 8 kg som jeg har kvittet meg med og 10 til... dette er siste gang for meg. jeg finner meg ikke i å være overvektig. om det tar et år er ikke så viktig. bestem deg og fullfør. da er du ferdig med det. ja ja man må jo passe på når man er ferdig men det skal vi ikke tenke på ennå da og finn frem målebånd. mål deg på mange steder jeg ønsker deg lykke til og husk at her er det lov å klage. vi opplever det samme som deg (mer eller mindre)