|
Sv: Et lite sukk - føler at jeg er vanskelig og spesiell ...
Jeg melder meg på her jeg, for å heie litt på deg!!
Du har jo ordentlig motbør! Svigersene dine høres ganske hersete ut, håper kjæresten din er bedre!?
I tillegg til at folk blir sure og såre når du forkaster kosen og 'årningen' deres, så blir de gjerne litt ekstra sure hvis man blir lei seg for hver eneste ting de sier. Ikke for å manne deg veldig opp, bare peke på at det høres ut som om alle oppfører seg sånn som de synes er naturlig og at ingenting blir noe bedre av det. (Jeg håper i hvertfall ) det er nok ikke meningen å såre deg, de er ute etter å beskytte sin 'way of life' og det er jo ikke noe galt i det.
Men du må nok gjenta deg selv til halsen blir sår med at det ikke er riktig for deg. Bor du hjemme hos dem til vanlig? Det høres ut som om du trenger eget kjøleskap og kjøkken (uten kommentarer).
Eller skaffe deg mental rustning, Bitche deg litt opp!
Se på signaturen min bare, det er ikke nødvendigvis noen dårlig ting. 
Mulig de blir veldig vonbrotne en stund, men det er i tilfelle den ærlig fortjente straffen for å herse med noen som er for snill og stille.
Skal du leve i den familien fremover, må du nok kreve litt egen plass i alle tilfelle og det er lettere å slå seg vrang for noe som er viktig for deg selv.