Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 21:08   #370
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av sitv, her.

Hei Nerthus !! Har du peiling på hvor mye flere karbo det er i oppskriftene??Jeg tenker å lage noen middager fra boken ,men er redd for å få for mange karbo om jeg følger de. Boken var veldig bra syns jeg og kan anbefales;men jeg har forlite kunnskap til å regne ut karboene. Men om man spiser et stykke laks og tar eventuelt en liten skje med rømme eller remulade eller litt smelta smør ,+ grønnsaker så må vel det gå?? Brødet er jeg kjempefornøyd med ,det å komme på do hver dag er helt utrolig ,har ikke skjedd på mange år. Så det kommer jeg til å fortsette med etter at jeg er kommet ned i vekt.

KARBOmessig er oppskriftene helt ok - det er kaloriene som det er mer av i oppskriftene enn i ferdigmaten - så no worries

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat