Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 19:25   #6336
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 38
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Aha, synderen funnet, tenker jeg!
Jada, vi er litt rare sånn. Og selv om du reagerer på den, er det ikke sikkert jeg hadde gjort det!
Gubben reagerer på alt som kan reageres på! Fra stekeos til lave temperaturer. Tror ikke vi har vært borte i en parafinovn, da!
Dog er astmaen hans gunnen til at vi planlegger en pensjonisttilværelse i Thailand. Der er han nemlig så godt som frisk!

Hva slags medisiner har du,da? Disk eller "puffer"? Gubben klarer ikke bruke de greiene for de kommer ikke langt nok ned i lungene til å ha noen effekt. Han brukte Ventoline i pilleform til de ble tatt av markedet. Nå bruker han Bricanyl + prednisolon og har det greit med det. Om han ikke utsettes for noe han reagerer på, da. Som det norske klimaet!

Jepp. Det er greit å vite hva det er jeg ikke tåler hvertfall. Har disk. Kan være jeg ikke får dratt inn skikkelig ja. Men er bedre nå. Merker det litt i Halsen når det er kaldt ute ja.

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen