Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 17:16   #368
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Anura, her.

hvilken meny bruker dere på Spis deg slank?

Jeg har nettopp bestilt en ketogen diett -ekstrem, en 14 dagers meny, 70 måltider og 3 brødmåltider i løpet av en dag.

Spent på hvordan dette vil virke. Maten skal jeg hente mandag 7 mars.

Jeg har nå i helgen så smått begynt på å spise litt lavkarbo, bakt brød, laget lavkarbo middager og planlagt middag for den kommende uka.

Brukte gourmet-menyen - kun ett brødmåltid pr dag. Synes brødet var best når jeg bakte det selv fra brødmix - ellers bør det innom brødristeren når det kommer frossent
Vet ikke om du har sett denne - men fin å ha til neste uke mens du venter på spisdegslankmaten
Anbefaler faktisk boka fra spisdegslank - den inneholder en del gode mentale poeng også når du begynner på lavkarbo - i tillegg til en del oppskrifter. vær obs på at oppskriftene har en hel del mer kcal enn de som kommer ferdiglaget

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat