|
Sv: Maistarternes veietråd!
Ojoj, - jeg må si jeg er mektig imponert! Ingen utskeielser siden mai?? Det er knallsterkt! Jeg har nok hatt en del av dem, - et par i sommer, - en i svigermors bursdag, en i forrige sydentur, - litt i jula pluss den gedigne nå...... Så jeg kan jo bare skylde på meg selv for at jeg ikke har kommet lenger enn jeg har gjort. 
Totalt har jeg gått ned 12,8 kilo. (69,2 kilo - den øverste tickeren viser alltid pers'en min) Før jeg dro til syden rakk jeg såvidt å se 69-tallet igjen, men jeg har siden november omtrent ligget på 72 som er akkurat 10 kilo ned. I morges viste vekta 74,6, - så jeg er ikke såååå langt unna "normalen". Men nå skal jeg være "streng" med meg selv til jeg igjen ser 69-tallet!
Jeg har aldri målt meg med bånd, men som jeg skreiv tidligere så kjøpte jeg en dongerykjole i november som var for trang. Den er passe nå, så jeg har nok gått ned noen cm selv om vekta stod stille. Og så ser jeg det på beltereima. Dvs. SÅ det.... før turen..... Men jeg har gått ned fra str 40/42 til 36/38 i overdel da, - og fra 40 til 38 i underdel.
Kos deg med Gerds ostekake på bursdagen hans! Det går så bra så! Du kan jo bare være litt ekstra gjerrig på karbene ellers den dagen, så går det så greit skal du se! Gratulerer med morgendagen til sambo!
Nå har jeg dratt på meg en skikkelig førkjølelse, - så treningsoppstart er utsatt til jeg er frisk. Men jeg SKAL starte på nytt igjen etterpå. Jeg har lagt inn spansk-kurs på Mp3'en, - så jeg kan gjøre noe annet nyttig samtidig som jeg forbrenner fett. Spark meg bak om det ikke kommer noe treningsreferat her etterhvert. :P Frøken er jo bare såååå flink! Skikkelig inspirasjon!

|