|
Sv: Maistarternes veietråd!
Hmm, jeg har gått ned ca 15-16 kg til nå, og har tenkt at jeg vil gå ned 4-5 til i førsteomgang. Så ser at de kan sitte ganske hardt. Brødet baker jeg bare annenhver mnd eller noe, så tror ikke det er problemet. Men jeg har tenkt at det kan være lurt å kutte ned på meieriproduktene en stund for å se. Har kjøpt cocosa sånn at jeg kan kutte ned på fett fra meieriprodukter.
Og det har vært myye styr på jobben den siste tiden. Så mye at jeg glemmer å spise i løpet av dagen.
Jeg pleier å sykle 2 ganger i uken og så går jeg turer med hunden Så det er greit. Forrige fredag opererte jeg i kneet, og skal antagelig operere to ganger til, så er redd for at det skal være problematisk ift at jeg ikke får beveget meg så mye. Skal begynne på fysio i morgen, så satser på at han kan trimme meg godt frem til neste operasjon 
Weee, alle gram ned mot målet er jo strålende, selv om det er vann. Nedover på vekten er jo nedover Hvor lang unna er du utgangspunktet nå da? Jeg har ikke hatt noen utskeielser siden mai egentlig. Så jeg vet ikke hvordan kroppen hadde reagert på noe sånt. Har du målt cm den tiden du har stått stille på vekten? Jeg har bare tilfeldigvis målt ettersom jeg har gått på sykurs, vi har sydd klær til oss selv, og da så jeg at det var mindre nå enn det var i januar.
Ok, da er ukens oppdrag å spise mindre meieriprodukter. Jeg vet ikke hvor lite jeg må spise av det, og om litt går greit. Samboeren har bursdag i morgen, og jeg har lovet han Gerds ostekake, så det blir litt meieriprodukter der. Får gjøre unntak for han på en rund dag 
|