Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 14:41   #27
Kitsu
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 41
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Et lite sukk - føler at jeg er vanskelig og spesiell ...

Jeg får lite innvendinger fra venner og kjente på kostholdet mitt, da jeg helt fra starten har bedt de klappe igjen om de skulle klage - hva jeg spiser er min business, og ingen andres. Jeg har i tillegg passet på å spise før jeg går hjemmefra, eller tatt med noe jeg kan spise, når jeg har vært ute og møtt folk. Når noen har villet lage felles middager så sier jeg fint i fra hva jeg ikke kan spise; og vi har som oftest endt opp men en eller annen form for taco. Om dette betyr at de synes jeg er vanskelig, så får det bare være - jeg har -30kg å slå i bordet med. Når de på jobben ser skeivt på meg fordi jeg spiser pepperskinke og skivet hvitost rett fra emballasjen og spør "Hvorfor er du som har blitt så slank fortsatt på diett?" så sier jeg det rett ut - jeg føler meg bedre med dette kostholdet, jeg har mer energi og magen min liker det bedre. Brød og meg går ikke overens. De fleste tier som oftest etter det, og noen blir heller nysgjerrige og vil vite mer - de på gamlejobben min vil så absolutt ha oppskrift på 3min i mikro sjokoladekake f.eks.

Så jeg synes du skal være litt sta og litt ego, og si klart i fra at noe mer tull fra de vil du ikke ha, dette er hva du vil gjøre og hvordan du gjennomfører det er ditt valg. Av og til må man rett og slett bare være litt frekk, og ikke tenke på hva andre synes og mener.

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat