Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 11:58   #1242
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Klart jeg er med!
Er inne på en tråd og leser innimellom om hvor mye kcal man bør ligge på for å gå ned, det diskuteres mye, men noen skikkelige svar vet jeg ikke om de kommer fram til-eller vi-la igjen "min historie" jeg også. Men det er seriøst interresant og en smule irriterende det der-at mange kan kjøre ivei, spise det de vil,med lite karbo selvsagt, å gå ned. Mens mange, som meg, må ned i kcal OG i karbo...regner med jeg alltid må "passe meg" jeg, tenker dere på tiden etterpå??Jeg gjør, har egentlig ikke lyst å ende opp med fedon,jeg vil heller holde meg så lavt i karbo at det tillates å bruke godt med smør til stekingen feks, det er det jeg drømmer om , men må ha noe å følge for å klare det.....

masse tanker fra strebern i dag-GOD søndag folkens!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat