Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-11, 00:05   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et lite sukk - føler at jeg er vanskelig og spesiell ...

Det er vanskelig av og til - men sånn er det når man har tatt et gedigent steg for sin egen helse! Det koster! Jo lengre du holder på jo mer "eier" du løsningen og disse hendelsene betyr etterhvert ingenting.
Vær heller glad for at de faktisk engasjerer seg i kostholdet ditt - de prøver jo å "hjelpe"...

De har killer-gode salater på mc-donalds da... med rømmedressing... og kylling... Og på kafeer - har de karbonade og egg hiver de ofte sammen en omelett for deg om du spør...

Personlig har jeg ikke hatt problemer med dette - de rundt meg har respekt for kostholdet jeg har valgt - og jeg pleier å være flink til å planlegge på forhånd slik at jeg ENTEN har spist før jeg drar ut - eller at jeg vet hva og hvor jeg kan spise Jeg er kanskje blitt for gammel til å orke å bry meg om hva andre mener om meg og mitt

Stå på - alle har dårlige dager av og til - de går over - og nye fine rene dager uten innhold står for tur - innhold du kan bestemme selv - og opplevelser du selv kan velge hvor mye skal bety for deg...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat