|
Sv: Hortons, evt. andre hodepiner og lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av Manina, her.
Vel vel. Jeg er glad for at mine migreneanfall som artet seg fra alt fra det jeg kalte snev til de mest invalidiserende har gitt seg helt. Og det er vel egentlig poenget her? At lavkarbo kan hjelpe? Ikke at du har det enda verre? Jeg tror deg på det, men må du liksom "vinne"? Eller vil du bli bra? Blir du bra? Nei, noen blåbærtur var det ikke. Så ikke kom med slike tullete og flåsete kommentarer. Det er frekt, uansett om du har noe annet å sammenlikne med.
Jeg er glad du er bedre, Manina, og jeg er mye bedre sjøl også. Det er ingen tvil i min sjel om at lavkarbokosthold kan hjelpe på hodepiner av alle slag.
Når det gjelder flåsethet og frekkheter velger jeg å heve meg over at du åpenbart føler deg tråkka på av at det finnes verre lidelser enn de du har opplevd, og la folk gjøre seg opp sin egen mening. Noen vanner ut migrenebegrepet, andre vanner ut clusterbegrepet, og å sammenligne migrene/cluster er ikke verre enn å sammenligne hodepine/migrene.
Om du sliter med dårlig hørsel utelukker ikke at andre kan være døve, men du kan ikke forestille deg hvordan det er.
|