Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 15:15   #24
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hortons, evt. andre hodepiner og lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

OK, tråden er gammel, men...

Få henne inn på forumet her, vi er minst to andre Clusterhoder her

Jeg har begge lidelsene, og forskjellen på de to typene hodepine er som hardt arbeid og en lett søndagstur, enda jeg har sterke migrenesmerter er det en lettelse å oppdage at det er migreneanfall som er i anmarsj.

Vær glad du ikke kan forestille deg akkurat hvor mye verre et Hortons-anfall kan være.

Vel vel. Jeg er glad for at mine migreneanfall som artet seg fra alt fra det jeg kalte snev til de mest invalidiserende har gitt seg helt. Og det er vel egentlig poenget her? At lavkarbo kan hjelpe? Ikke at du har det enda verre? Jeg tror deg på det, men må du liksom "vinne"? Eller vil du bli bra? Blir du bra? Nei, noen blåbærtur var det ikke. Så ikke kom med slike tullete og flåsete kommentarer. Det er frekt, uansett om du har noe annet å sammenlikne med.