Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 14:37   #20
KarMa40
Seniormedlem

KarMa40 sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Gluten/kaseinfri diett + lavkarbo

Så bra, høres ut som om du har funnet en av de gode legene!

Jeg har hengt opp intoleranse testen til sambo på veggen, så jeg var litt inne i det fra før.
Han har fått laveste utslag på kumelk, som jo er helt utrolig tatt i betrakting av han spiste flere hundre gram ost om dagen og smør i skiver mens denne testen ble tatt.
Mitt håp er at han får hjelp til å reparere magesystemet og få litt fred til immunforsvaret og at flere av de tingene han får utslag på nå vil vise seg å være desperat immunforsvar pga lekk tarm og ikke intoleranse som sådan.
Dvs at han kan spise smør og kanskje ost i fremtiden. ÅÅå det blir glad mann!

Men testen viser høyt for bakegjær og tomat så de er nok ut for alltid. I tillegg har han fått høyt utslag for tistel, som jeg aldri har sett at han spiser, men det er nok noe kryss-intoleranse, jeg har bare ikke sjekket hva som kan være opphavet.

Fint at du synes det var noe hjelp i, er redd jeg blir vel påståelig av denne feberen.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat