Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 12:43   #26
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Inn og ut av ketose - HELE tiden!

Opprinnelig lagt inn av bekkevi, her.

Jeg har forhørt meg på to apotek, og det har ikke noe å si, men hvis det fungerer for deg så er det ikke noe som er bedre.
De fleste merker om man er i ketose ved at man har en "sterk" ånde (lukter litt amonjakk), at man ikke er sulten og at man har mer energi enn vanlig.

Jeg ante ikke at apotek-ansatte hadde så mye peiling på lavkarbokosthold og kostindusert ketose?? For den bruken stixen EGENTLIG er laget for blir det vel noe helt annet...

JEG bruker ikke stix - jeg har holdt på så lenge at jeg ser ikke behovet. Jeg prøver bare å bidra til at nybegynnere som er forvirret nok fra FØR av skal prøve å unngå de største fallgruvene når det gjelder bruk av stix - som å bruke de på morgenen og se at de er i ketose - når de kanskje spiser for mye karbo resten av dagen... ser du poenget mitt?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat