|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.
Takk for svar kitt! Jeg har diskutert med mamma og andre og kommet frem til at det kan være parafinfyringa til min nye venn jeg ikke tåler. Har vært dårlig de to nettene jeg har sovet der. Er det typisk astmatiker å ikke tåle slikt? En sånn ovn oser sier pappa. Jeg har ikke peiling jeg...
Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.
Har fått ventoline 0;2 mg. Det glemte jeg å skrive. Ei på jobben sa at barnebarnet hennes på 2 år får sterkere medisin enn meg! Hah..
Aha, synderen funnet, tenker jeg! 
Jada, vi er litt rare sånn. Og selv om du reagerer på den, er det ikke sikkert jeg hadde gjort det! 
Gubben reagerer på alt som kan reageres på! Fra stekeos til lave temperaturer. Tror ikke vi har vært borte i en parafinovn, da!
Dog er astmaen hans gunnen til at vi planlegger en pensjonisttilværelse i Thailand. Der er han nemlig så godt som frisk!
Hva slags medisiner har du,da? Disk eller "puffer"? Gubben klarer ikke bruke de greiene for de kommer ikke langt nok ned i lungene til å ha noen effekt. Han brukte Ventoline i pilleform til de ble tatt av markedet. Nå bruker han Bricanyl + prednisolon og har det greit med det. Om han ikke utsettes for noe han reagerer på, da. Som det norske klimaet!  
|