|
Sv: Maistarternes veietråd!
Hei Tasja! Så koselig å se "gamle" maiveiere innom igjen.
Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg stort med problemet ditt, - håper det er andre som er innom som kan bidra mer.... Men hva om du for en periode kutter ut feks meieriproduktene og ser om det løsner da? Eller det brødet? Men som sagt - her har jeg null erfaring. Ikke har jeg så god greie på Atkins heller..... og ikke husker jeg om du skulle ned mye eller om det er de siste små kiloene som sitter ekstra fast. Er det det siste, - så kan jeg skrive under på at de sitter VELDIG fast, - jeg har stått og stanga rundt 70 i flere måneder sjøl (bortsett fra den kjempesprekken nå i syden, - hvor jeg er nesten tilbake til start ... skrekk og gru!)
Trener du? Det er jo også en viktig faktor. (...sier jeg som sitter på ræva hele dagen... hehe. Stort forbedringspotensiale)
Og stress er en brems, så det kan jo hende den nye jobben gjør at det stopper opp litt?
Om du spiser lite eller mye er vanskelig å si siden du ikke skriver hvor mye du spiser av hvert slag. Ikke er jeg så flink med den tellingen heller, tar bare noen stikkprøver en gang i blant for å se om jeg holder meg innenfor ketolyse-karbene... Ikke store hjelpen å få av meg altså..... hehe.
Men du har jo gått ned mye i cm da!!! 3 cm på en måned er jo kjempebra! Kanskje du rett og slett har fått mer muskler og mindre fett? Muskler veier mer, vet du.... Men som sagt, - håper du får mere hjelp av mer erfarne. 
-
Her er det ned nye 300 gram (vann) i dag, - og i går fikk jeg "Raufossfræmen", - så kanskje kroppen slipper ENDA mer i dagene som kommer? Men det er laaaangt igjen til minstemålet ja..... *sukk* Men har jeg det travelt? Neiiiida! 
Ha en super helg!

|