Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 01:11   #6330
Idarull
Seniormedlem

Idarull sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 38
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kom deg til legen og be om å bli testet for atypisk lungebetennelse som Mycoplasma pneumoniea.Både gubben og jeg har astma og trodde det var det vi feilte, men takket være en svært oppegående lege fikk vi riktige medisiner og fikk igjen pusten i løpet av et døgn!
Evnt kan du insistere på et røntgenbilde av lungene. 2 ganger har gubben blitt avvist på legevakten, mens røntgen rekvirert av den flotte astma/allergilegen vår har påvist lungebetennelse. Og det uten forhøyet CRP!!!
Ikke gi deg når du først føler at noe ikke stemmer! Riktignok er det astma- klima ute nå for tiden(gubben sliter litt), men det kan jo være du evnt trenger prednisolon- tabletter i tillegg om det er ekstra ille!

Hva slags medisiner har du fått, forresten?

Takk for svar kitt! Jeg har diskutert med mamma og andre og kommet frem til at det kan være parafinfyringa til min nye venn jeg ikke tåler. Har vært dårlig de to nettene jeg har sovet der. Er det typisk astmatiker å ikke tåle slikt? En sånn ovn oser sier pappa. Jeg har ikke peiling jeg...

Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen