Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her. Kjekt å se at det går bra med dere! Artig at dere har holdt tråden i live, jeg skal prøve å være mer aktiv fremover Med meg går det greit, utenom at jeg ikke har gått ned nevneverdig de siste 3-4 mnd. Jeg har kanskje gått ned rundt ett kg, men vekten varierer så mye at det ikke er godt å si. Jeg har begynt i ny jobb, og der er det så hektisk at jeg ikke får tid til å spise så mye. Så jeg lurer litt på om jeg ikke går ned i vekt fordi jeg spiser for lite. Hva tror dere om det? Spiser gjerne: Før middag: 2-3 skiver med nabo-brød med pålegg + 1 egg eller 2-3 egg + CC med litt mandler oppi, eller litt følte og kanel eller salat med kylling eller 1/2 kylling med 1 avocado (de dagene jeg er flink å spise frokost spiser jeg mer) Somregel en eller to Chai-te med 0,5 dl fløte og en neve med mandler. Middag: For eksempel: Kyllingform med grønnsaker og fløte Squashlasagne med salat (NAM) Taco uten lefse med mye salat og avocado Helstekt laks med blomkålmix til Spiser somregel godt til middag En kopp te Kvelds/kos: CC med krem og funlight Bare litt krem Litt sukkerfri sjokolade (spiser kanskje det litt for ofte..) En skive nabo-brød Hvis jeg har bakt noe (ostekake, fromasj eller noe sånt, så spiser jeg en porsjon av det) Jeg spiser mye mer etter 17 og utover enn jeg gjør før 17. Jeg har lest så mye forskjellig her inne ift om det har noe å si eller ikke. Fettet kommer stort sett på ettermiddagen det også. Har nå gått til innkjøp av Coscosa, så tror at det skal hjelpe litt på at det blir mer fett uten at det blir mer meieriprodukter (for det går det mye av) Hva tror dere? Er det noe håp for meg? Begynner å bli lei av at vekten bare viser det samme nå...