Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 16:33   #1227
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Satser på at neste uke er ED-gjengen sin uke og at vi ser nye tall på vekta hele gjengen.

Ha en super helg alle sammen.

Super god helg alle mann! Jeg er såååååååååååååå enig med Titti! Neste uke er ED'enes uke! Tid for forandring Skal på tapas kveld idag og får ta kvelden som den kommer. Jeg skal ha med lett-brus og tapas regner jeg med jeg kan velge bort karboene!

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

monica: for å holde motivasjonen oppe. hmmm. sette av tid til å prøve ut de herlige oppskriftene som er her inne? og faktisk kose seg med mate. jeg er glad i mat, og er fortsatt glad i mat selv om jeg er i vektreduksjon. jeg vet at flere her inne snakker om at mat ikke blir så viktig, og jeg ser hva de mener. mat bør ikke være trøst, belønning og alt det der. men det å lage god mat håper jeg alltid at jeg kommer til å like, og at det kommer til å være kos. nekter at mat bare skal være "noe nødvendig". nemlig!

Supert tips Mille, faktisk er jeg og min mat det som blir sist prioritert. Kanskje det er derfor jeg blir litt lei, det blir alltid så travelt med min mat.
Tror kombinasjonen planlegging, tid til lage mat og lage nye ting blir bra! Takk for godt tips. Jeg skal kose meg med maten og nyte den. Jeg slepper litt opp for ideer i hevrdagen. Skal sette meg ned å planlegge en uke frem imorgen og handle inn litt så skal jeg prioritere MEG.
Har sagt til mannen min at jeg må få tid til meg og maten min....men lettere sagt enn gjort med unger, skole, barnehage, lekser osv......må nok bare TA meg tid!
Takk for at dere er her.....sukk....

...og happy lady.....jeg hadde jublet for 200 gram nå for tiden. Har vært stille i fem uker nå......kan huske jeg var litt stille i fase en, men det renner snart av igjen. I fase 2 også går det fortere, nå i fase 3 er det vanskeligere...men så er det mer normalt og godt med mat også.

Vi gir oss aldri, livet skal jo leves, ikke bare utholdes.

Da er jeg glad jeg har stått stille og stabilisert meg om ikke annet!