|
Sv: Julistarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.
Mallilen.... Tror den vekta der ikke er helt pålitelig... og du har uansett ikke gått opp 5 kilo fett fra fredag til mandag. Det er ikke fysisk mulig 
Får samme resultat på den andre vekta (men den viser 100g mer jevnt over), så den er nok pålitelig. Mistenker at det plutselig hoper seg opp vanvittige mengder vann, som plutselig skal ut, og så hoper det seg opp igjen.
Merker det også på klærne,spesielt BH'n, der puppene enten velter utafor som overmoden bolledeig, eller plutselig har altfor god plass 
Vanvittig frustrerende, altså. Lurer på om ikke skrotten har fått slankepanikk og lurer på om jeg seriøst mener den skal krympe ennå mer
Prøve være littebitt flinkere på kalori-regne-fronten, for den har jeg vitterlig ikke brydd meg så voldsomt om.
Et eksempel på hva jeg spiser en heltvanlig dag:
Lunsj: 2 oopsier, 5-6 skiver skinke, et lass gulost, eggerøre (ca ett egg), litt paprika og agurk, og inn i mikroen.
Middag: 1 stor kyllingfilet, 2-3 store buketter broccoli, 3-4 cmtykke squashskiver, 4-5 friske sjampinjonger, en GOD skvett fløte eller CF og aioli ved siden av.
Til en evt kvelds blir det stort sett resten av middagen, siden jeg sjelden orker spise opp. Om gubben har gomlet i seg restene mine (den sniken), tar jeg en 3-4 skiver skinke på en tallerken, dekker med gulost, litt krydder og hiver i mikroen før jeg spiser det med aioli og et par skiver agurk.
Hmm. Blir kanskje helt vanvittig med kalorier dette her? *lykkelig uvitende*

|