Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 15:53   #2
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Til dere med "treg" start

Hei,
Helt riktig, alle raser ikke ned i vekt, det bare virker sånn når man leser her på forumet.
Jeg har aldri vært plaget med mye vannansamlinger, går minimalt opp i vekt ved mes/eggløsning eller når jeg spiser salt mat …og den første uka er det jo i hovedak vann som forsvinner.
I tillegg så er det so du sier en krevende prosess for kroppen å skifte drivstoff, det kan ta kroppen opp til 4 uker for å oppnå optimal fettforbrenning …og derfor vil en del av oss ikke være blant de som raser ned i vekt i den første perioden. ...men det går seg til og selv om ikke kiloene raser av så merker de aller fleste veldig fort hvilken betydning kostholdet har si for helsa.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat