De fleste regner med å gå ned flere kg den første uken på ketolysekuren, det er jo da de fleste raser ned i vekt. Eller er det virkelig sånn? Undertegnende mistet ikke ett gram den første uken, men gikk OPP. Jeg gikk opp ca 1,5 kg og kunne ikke fatte hva som skjedde. Iallefall var det ikke noe hyggelig! Jeg engstet meg og lurte på hva som var galt med meg og hva jeg gjorde feil ( Lurte på om jeg ALDRI vile klare å gå ned i vekt?) Jeg bestemte meg for å smøre meg med tålmodighet og å ta det hele som det kommer. Min teori var at jeg uansett var nødt til å gå ned i vekt med det kostholdet jeg nå hadde begynt med. Nå 2 1/2 uke etter oppstart har jeg gått ned 4,1 kg. Altså det tok tid for kroppen og omstille seg til nytt kosthold og fettforbrenning. Jeg ser at det nytter, bare man tar det hele med ro uten å stresse med det. Ikke det at 2 1/2 uke er lang tid, men da har jeg tatt i betraktning at de fleste går ned flere kg den første uken. ( MEN ikke alle) Tror det er et poeng å ikke stresse Jeg er iallefall utrolig fornøyd. Jeg har også merket at en halv times gåtur i raskt tempo, hjelper på nedgangen dagen etter Deilig å gå tur med fengende musikk i ørene, da går man automatisk mye raskere. Anbefales! ( selv om det ofte kan være hat å komme seg ut for å gå denne turen) Synes dere alle sammen er helt fantastiske