Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 14:24   #51
Maylinn26
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 40
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vil en dag med mindre fett ha noe å si for vektnedgangen?

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Seterrømmen er jo omtrent som fløte, spiser en del av det. Smør elsker jeg. Blomkålen til middag var kokt i fløte med en stor klatt smør i.. Så tror jeg får fett nok. Jeg skrev i en kommenar tidligere i denne tråden at jeg kun vegrer meg litt for "fleske"-fett (minus bacon), der velger jeg de magre alternativene. Men jeg dynger på med melkefett. Men altså, i kveld klarte jeg nesten en stor nakkekotelett. Hurra!

Hurra! Jeg klarte også en hel nakke kotelett! Jeg tror du har blitt veldig flink til å kjenne kroppen din, å hvor mye fett den skal ha, poeng til deg .Jeg er fortsatt på det stadiet hvor jeg må prøve, å feile litt. Jeg er også veldig glad i meieri produkter!

Det eneste jeg vet 100 produkter sikkert er at kroppen min er VELDIG glad i karbohydrater. I løpet av siste halvannet året har jeg kuttet MYE ned på posjonene mine, uten å gå ned noe særlig i vekt. Nå skal det sies at jeg har spist masse masse masse karbohydrater i form av pasta, ris og brød, osv... Håper at denne livvstilen er det riktige for meg

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat