Tråd: Barn på LCHF
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 14:03   #18
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Barn på LCHF

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Samme med alkohol, snus og sigaretter?

Eh, nå er det vel ikke sånn at en gjennomsnitts 3-åring har så mye med alkohol, snus og sigaretter å gjøre. Men for voksne så vil jeg si at ja, alt med måte, når det gjelder snus, alkohol og sigaretter.

Hadde du ikke noe mer saklig å komme med altså? Vet jo at du har sterke meninger om dette temaet.

Når det gjelder kostholdet til barnet mitt så, ja, jeg er opptatt av det skal være enkelt og ikke en svær, spesiell greie. Å gjøre det for spesielt føler jeg er en sikker vei til et dårlig forhold til mat.

Egentlig så er det jo et skikkelig paradoks, for jeg blogger litt om barn og kosthold og får mye pes fordi at jeg sier at de bør ha i seg mye fett og mindre karbohydrater. Der ute, i den virkelige verden, er jeg altfor radikal, mens her inne er jeg en som tar enkle løsninger og ikke gidder gjøre noe særlig for kosten til barnet mitt

Regner med at du har gjort jobben og at barna dine spiser ketogent?

Sist redigert av nellie : 25-02-11 kl 14:18. Årsak: skrivefeil og sånt..
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat