|
Sv: Maistarternes veietråd!
Hola amigos! 
Så flott at det tusler nedover med deg, frøken! Og at ikke all fokus er på vekt om dagen, - men på trivsel og sunn og god mat og trening. Kjempefint! Du er superflink!!!
Og da er jeg tilbake til frossenlandet igjen etter en fantastisk ferie på Amadores! Intensjonen om å holde meg til lavkarbo sprakk allerede før turen, - så her har det gått i høykarbo i 3 uker! Og det vistes på vekta da jeg kom hjem. Jeg holdt på å sette tannkosten i halsen da vekta viste 78 kilo natta da vi kom hjem, - men av erfaring visste jeg at det er endel vann. Så da vekta viste 77,1 allerede morgenen etter, - og 76.3 på kvelden så var det veldig motiverende! I går var det rett tilbake på lavkarbo, og i morges viste vekta 75,8. Da er det bare litt kraftinnsats til nå så begynner det å nærme seg 70, tenker jeg! Er topp motivert foran våren, - skal virkelig begynne å trene igjen! (og denne gangen er det ikke bare prat!) Jeg må jo innrømme overfor meg selv, - at de periodene hvor vekta har gått mest ned er sammenfallende med de periodene hvor jeg har vært flink og gått lange turer....
Sånn litt på siden: Magen min tålte høykarbomaten helt fint! Ikke noe ubehag i det heletatt! Jeg som vanligvis er plaget med forstoppelse i syden (tross mye vann) hadde såååå fin mage hele ferien! Men jeg spiste Magnesiumtablettene mine da, - jeg tror det gjorde susen. Men nå er det godt å være tilbake til vanlige rutiner igjen. Så her nyter jeg kaffen min med en stor slump fløte i.
Ha en fantastisk dag alle maiveiere, - og alle dere andre som er innom og titter. 

|